zondag 16 december 2012

Mixed media

Mixed media , art journaling, is hot item op moment.
Ter voorbereiding op workshops van Mixed media alvast
wat gespeeld met materialen en technieken van verschillende
mixed media teachers, ik heb gekozen voor 
Theesha Moore, Donna Downey, Christy Thomlinson, Anna Dabrowsky en Dyan Reaveley.
Bovenste foto een bladzijde uit mijn art journaling 
geïnspireerd door Teesha Moor.

Moeilijk om uit de hand letters te schrijven moet in een keer goed
opgezet worden want het is permanent inkt kun je niet uitvegen...
Gehele art journal boek zijn de bladzijden geschilderd met acryl verf
gemixed met een medium gel op aquarel papier.
Stapels tijdschriften zoals glossy, landleven etc. heb ik gekregen
dus ik kon naar hartelust knippen en scheuren.
wordt vervolgt ....

Dit is  mixed media geïnspireerd door Christy Thomlinson in de
 "She Art" style heel andere werkwijze en eigenlijk super simpel.
Veel met je handen werken zo op het canvas doek aanbrengen
en smeren maar, alles kan en alles mag.
Het enige wat hier nog op moet zijn tekst labels,
 weet nog niet welke tekst ik hiervoor ga gebruiken.

Hier een kleinere canvas doek met huisjes in de stijl van
Christy Thomlinson.

Tussendoor de kerst attentie gemaakt voor cliënten van mijn werk.
Triangle doosjes die gevuld worden met kerstkransjes of bonbons.
Dit wordt op de bordjes neergelegd van het kerst ontbijt.

Ik moet alles tussen door frutselen en knutselen, maar als het af is
geeft het wel veel voldoening en ook ontspanning.
Wens jullie nog veel creatieve inspiraties toe, 
groetjes Carla



1 opmerking:

corryskaart zei

hoi carla
wat een geweldige canvassen heb je gemaakt zo fleurig van kleur wat zal dat mooi aan de wand hangen en de kersttractatie voor collega's zien er vrolijk en mooi uit!!
groetjes van corry