maandag 31 oktober 2011

Suprise...swap!!

Dit heb ik voor Corry gemaakt een grote harten easelkaart met een foto
van haar hondjes, de achterste twee hondjes heeft ze kort na elkaar
 moeten laten inslapen dus heeft nu alleen het voorste hondje nog.
De aeselkaart kan mooi op haar knutseltafel staan kan ze elke keer naar kijken.


En dit kreeg ik van haar toegestuurd, we zijn gewoon door gegaan met swappen.
We noemen elkaar ook nog steeds mijn ' swapmaatje ', het is juist heel leuk om op
deze wijze kontakt met elkaar te hebben ik persoonlijk vind dit heel waardevol
en wil het ook niet missen
Het is ook waardevol omdat we elkaar kunnen aanvullen met de stansjes,
ik heb meer Tim Holz stanzens en Corry heeft veel stansjes van Marianne Design
en andere stansjes waarmee ze kaarten maakt,
en elke keer als we weer wat nieuws hebben sturen we elkaar weer wat stansjes toe.
En zoals jullie kunnen zien allemaal witte stansjes kan ik zelf kleuren met inkt etc.
Nogmaals dank je wel Corry.
Creatieve groetjes aan allen,
Carla

Geen opmerkingen: