dinsdag 6 maart 2012

Receptenboek

Mijn collega Lucia had een scrappakket gekocht om een receptenboek te maken.
Ze had geen idee hoe dit aan te pakken dus heb ik met haar mee gedaan door alle tabbladen en kaft zelf op maat te snijden hebben we gelijk op kunnen werken.
Papier is van Bobummy, daar had ik zelf nog wat velletjes van in huis en gelijk met dit project op gemaakt.



Mijn uitwerking.


Extra ruimte gecreĆ«erd om losse receptenkaarten in te bewaren,
het zijn dubbel gevouwen papieren zakken  in het midden op elkaar geplakt dan krijg je een harmonica idee met veel bergruimte.
Mooi Lucia, veel plezier ermee.
Creatieve groetjes,
Carla





2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carla en lucia
wat een geweldig leuk receptenboek en speciaal al die vrolijke kleuren, een super werkstuk!!
groetjes van corry

Chantal zei

Wow, dat ziet eruit als een superleuk werkje om te doen! Ik vind beide boeken erg mooi geworden!
Groetjes,
Chantal