woensdag 22 juni 2011

Rosa dotje

Ter ere van de aankomende 5e verjaardag van de tweeling Jamie en Kevin, dit setje gemaakt.
Ik heb een melkpakje gemaakt en bekleed met de blauwe serie papier van Rosa dotje.
Het melkpakje kan ook als doosje gebruiikt worden om iets in te doen voor het trakteren op school.
Het boekje rechts, is een oud houten kinderboekje die heb ik licht opgeschuurd de randen bewerkt met soft white backgrounds, de letters zijn kant en klaar vilt letters van Zeeman.
Het boekje is bij elkaar gebonden met een veterband.
Zowel het Rosa dotje papier als het acrylverf soft white zijn verkrijgbaar bij Kippers of bij een van de cursusleidsters van Kippers
Of druk hier rechts op de button van Yourzoap daar vindt je alle info's over deze papierlijn.
Linkerkant van het boekje zijn baby foto's van de tweeling verwerkt en rechts foto's van de  snel opgroeiende tweeling.
De nestabillities te voorschijn gehaald om papier en foto's te stanzen, het boekje is niet te dik opgevuld met embellisement's anders blijft het boekje openstaan dat vind ik persoonlijk niet zo mooi staan.
           Kevin
  
           Jamie
  
                                                                                                                                                 

                              

Thanks for watching, fijne avond allemaal.

2 opmerkingen:

Leonie zei

Wat een supermooi boekje! Ik ben heel trots op mijn kindjes en dat kun je met dit boekje wel nagaan! haha

En mijn kindjes zijn dol op hun oma Carla!!

Unknown zei

Ja dat weet ik, je mag heel trots zijn op jou kindjes die redden zich wel.
En ik ben ook dol op de kleintjes lekker teutelen en freubelen.
Bedankt voor je reactie altijd leuk om te lezen.